Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

 

Splošni pogoji uporabe določajo pravice in obveznosti lastnika spletnega mesta ter njegovih uporabnikov, način in pogoje uporabe vsebin ter funkcionalnosti na naslovu www.veselo.si, kjer se uporabniki nahajajo. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina VeSelo je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Upravlja jo podjetje VeSelo spletna trgovina, Renata Štimac s.p., Ulica Frankolovskih žrtev 44, 3000 Celje, davčna številka 74873768, matična številka 9068538000, podjetje je davčni zavezanec (v nadaljevanju ponudnik).

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj le ti zavezujejo kupca s trenutkom, ko vstopi v našo spletno trgovino. Šteje se, da je kupec z vsako transakcijo, opravljeno preko spletne trgovine, seznanjen s celotno vsebino splošnih pogojev in je v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine VeSelo, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za kupca zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov,
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
  • vse cene jasno in nedvoumno,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Omejitev osebne in nekomercialne uporabe

Uporabniki lahko uporabljajo spletno mesto www.veselo.si le za osebne in nekomercialne namene. Prepovedano je spreminjanje, kopiranje, distribucija, oddajanje, prikazovanje, izvajanje, razmnoževanje, objavljanje, licenciranje, ustvarjanje izpeljank, prenašanje ali prodajanje katerihkoli podatkov, programske opreme, izdelkov ali storitev, ki so del spletnega mesta www.veselo.si, razen v primeru pisnega dovoljenja lastnika spletnega mesta.

 

Varovanje zasebnosti

Ponudnik se zaveda, da sta zasebnost in varovanje osebnih podatkov zelo pomembni in se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo. Neprijavljeni uporabniki so med ogledom www.veselo.si anonimni in nimajo dostopa do svojih osebnih podatkov, vendar pa lastnik strani sledi uporabi spletnega mesta tako anonimnih kot prijavljenih uporabnikov. Te podatke uporablja zgolj z namenom izboljšanja uporabe spletnega mesta in le-ti ne omogočajo vpogleda v osebne podatke uporabnikov. Pri kreiranju uporabniškega računa na www.veselo.si je potreben vpis vseh zahtevanih podatkov. Uporabnik je dolžan skrbeti za pravilnost in točnost podatkov. Za dostop do svojih podatkov morajo uporabniki v sistemu prijave vnesti pravilno uporabniško ime in geslo. Za varovanje in upravljanje s temi podatki je ponudnik zagotovil ustrezen nadzor. Ponudnik bo ščitil zasebnost uporabnikov, podatke bo uporabljal v skladu z veljavno zakonodajo in Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov. Vsi podatki uporabnikov so shranjeni v varovanih strežnikih v nadzorovanih objektih. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.veselo.si se uporabljajo izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

 

Piškotki

Spletno mesto uporablja samo piškotke nujno potrebne za delovanje spletne trgovine. Vse informacije shranjene v piškotkih bodo uporabljene v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika oz. kupca, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

 

Omejitev odgovornosti

Uporabnik je odgovoren za vse aktivnosti, opravljene z uporabo njegovega uporabniškega računa. Ob vsakršni nepooblaščeni uporabi ali utemeljenem sumu, da je do tovrstnega dostopa prišlo, mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika spletnega mesta www.veselo.si. Ponudnik ni odgovoren za kakršno koli izgubo ali škodo, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi nepooblaščene uporabe njegovega računa in gesla. Uporabnik se zaveže, da bo spletno mesto www.veselo.si uporabljal v skladu s temi pogoji uporabe, zagotavljal tajnost gesla ter upošteval pravila in obvestila objavljena na spletnem mestu.

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka.

 

Nezakonita ali prepovedana uporaba

Uporabnik ne sme poizkušati pridobiti nepooblaščenega dostopa do spletnega mesta www.veselo.si, računalniškega sistema, z njim povezanega omrežja ali podatkov o kateremkoli drugem uporabniku.

 

Avtorske pravice

Te spletne strani vsebujejo materiale, ki so zaščiteni po avtorskem (copyright) pravu. Za te materiale lastnik spletnega mesta zadrži pravice reprodukcije ali redistribucije. Od vseh, ki reproducirajo ali redistribuirajo te informacije, se pričakuje, da spoštujejo pogoje in obveznosti, ki jih zahteva avtor oziroma nosilci avtorskih pravic. Zaščitene vsebine lahko citirajo in uporabljajo dobronamerno, kot dovoljujejo predpisi o avtorskih pravicah, ki splošno dovoljujejo uporabo za nekomercialne namene, kot so izobraževanje, učenje, raziskave, kritike, novice in poročanje.

 

Pravica do uporabe povratnih informacij in predlogov

Ponudnik spodbuja posredovanje povratnih informacij in predlogov o storitvah in vsebinah spletnega mesta www.veselo.si, saj to omogoča redne izboljšave storitev, namenjene uporabnikom, vendar se ima pravico odločiti ali bo posredovane informacije in predloge upošteval ali ne.

 

E-novice

Uporabniki se lahko prijavi na prejemanje E-novic spletne trgovine VeSelo. Prejemanje E-novic je prostovoljno in se ga lahko kadarkoli prekine.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Pritožbe in reklamacije lahko kupci pošljejo po elektronski pošti info@veselo.si ali po klasični pošti na naslov: VeSelo s.p, Ulica Frankolovskih žrtev 44, 3000 Celje.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in sporočiti uporabniku, kako dolgo in na kakšen način jo bo obravnaval, Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora. Zato si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev sporov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

V skladu z veljavno zakonodajo ponudnik objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je kupcem na voljo tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES

 

Postopek nakupa, plačila, cene, vračila, dobavni roki

 

Plačila

V spletni trgovini VeSelo so mogoči naslednji načini plačila:

- plačilo po predračunu na naš TRR

- spletno plačilo s karticama Visa in Mastercard

- plačilo po povzetju (kupec ob dostavi poravna kupnino neposredno uslužbencu dostavne službe)

- plačilo s finančno storitvijo PayPal

Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški in mu ga pošlje po elektronski pošti, hkrati z navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Veljavnost ponudbe

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V primeru napačno navedene cene ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa in mu hkrati ponudi rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

 

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

 

Kode za popuste

Trgovina VeSelo nudi različne promocijske in ostale popuste, ki jih kupec izkoristi z vnosom dobljene kode za popust.  Informacije o pogojih za pridobitev kod, trajanju, veljavnosti, načinu koriščenja, prenosljivosti in ostale informacije so na voljo na spletni strani www.veselo.si, v spletnih medijih, na facebook strani VeSelo, v promocijskih oglasih, e-novicah ali drugih medijih. Kupec skupaj s kodo prejme navodila za unovčenje.

Kodo za popust je vedno potrebno vnesti pred zaključkom naročila.

 

Popusti za registrirane kupce

Trgovina VeSelo občasno vsem registriranim kupcem omogoča nakupe z določenim odstotkom popusta, pri katerih vnos kod ni potreben. V času trajanja popusta se registriranim kupcem popust upošteva samodejno.

Podrobnejše informacije so v času trajanja ugodnosti na voljo na spletni strani www.veselo.si, v spletnih medijih, na facebook strani VeSelo, v promocijskih oglasih, e-novicah ali drugih medijih.

 

Postopek nakupa

Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca. V besedilu, opisu, ceni in drugih besedilih na strani lahko pride do napak, za katere se vam v naprej opravičujemo in vam zagotavljamo, da jih bomo popravili v najkrajšem možnem času. Vse slike so, kolikor se le da, podobne dejanskemu izdelku, a popolna identičnost ni zagotovljena. V primeru kakršne koli napake, težave ali nejasnosti pri naročilu ali izvedbi naročila, se stranko nemudoma obvesti po e-pošti ali telefonu, odvisno od podatkov, ki jih je stranka posredovala. Kot kupcu vam pripadajo vse pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Spletna trgovina omogoča pregledovanje in izbiro izdelkov, pri čemer so kupcu v pomoč razdelitve po vrstah izdelkov in filtriranje. Vsakič, ko kupec doda izdelek v košarico, se mu pokaže trenutno stanje košarice, vsi dodani izdelki in skupen trenutni znesek ter možnost izbire nadaljevanja nakupovanja ali začetek postopka zaključka nakupa. Po končanem izboru izdelkov, lahko kupec s klikom na gumb »Na blagajno« prične s postopkom zaključevanja, ki poteka v štirih korakih: Pregled košarice, Izbira načina plačila in dostave, Pregled in potrditev naročila, Naročilo oddano. Kupec lahko na koraku Pregled košarice svoje naročilo ureja (odstrani izdelke, spremeni količine ali se vrne na nakupovanje in doda izdelke). Pred potrditvijo nakupa se lahko kupec na vseh korakih potrjevanja naročila vrne korak nazaj in uredi ali spremeni podatke in naročilo. Pred potrditvijo je kupcu na voljo pregled celotnega naročila z vsemi morebitnimi stroški, povezanimi z dostavo in načinom plačila.

Naročilo z obveznostjo plačila se potrdi s potrditvijo okenca ob besedilu "Strinjam se s splošnimi pogoji poslovanja podjetja" ter izbiro gumba »Potrdite nakup/naročilo.

Po potrditvi ima naročilo naslednje statuse:

1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Hramba podatkov o naročilu

Naročila, ki jih uporabniki oddajo na spletnem mestu www.veselo.si, so shranjena na spletnem strežniku in so uporabnikom vedno dostopna s prijavo v uporabniški račun. Naročila in njihove statuse lahko uporabniki spremljajo v Moj račun > Naročila.

 

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije (pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo učinkoviteje zaključeno).

Stroški dostave in poštnine bremenijo kupca. Strošek dostave se bo izpisal ob zaključku naročila ter bo zaveden na računu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je trenutno mogoča na ozemlju Slovenije in Hrvaške.

Če želite dostavo na drugo območje, prosimo, da nas predhodno kontaktirate na info@veselo.si.

Slovenija: Strošek dostave za naročila v vrednosti do 50 EUR znaša 5 EUR. Dostava pri nakupu nad 50 EUR je brezplačna.

Hrvaška: Strošek dostave za naročila v vrednosti do 80 EUR znaša 10 EUR. Dostava pri nakupu nad 80 EUR je brezplačna.

Po dogovoru omogočamo osebni prevzem v Celju.

 

Dobavni rok

Vse izdelke iz naše spletne trgovine dostavimo v roku 1-5 delovnih dni od datuma prejetja naročila oz. v primeru plačila z nakazilom na naš TRR od datuma prejetja plačila.

 V primeru, da naročenega izdelka nimamo na zalogi, vas o tem obvestimo po telefonu ali elektronski pošti in se z vami dogovorimo glede zamenjave izdelka, naknadne dostave, izdaje dobroimetja ali drugačne rešitve težave.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe na Obrazcu za odstop od pogodbe, ki ga pošlje na kontaktni e-naslov: info@veselo.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v štirinajstih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa ali naročila. Stroške vračila blaga krije potrošnik. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v štirinajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa (razen v primeru, da kupec v tem času še ni vrnil izdelka). Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Za vračilo kupnine potrebujemo vaše podatke, ki nam jih pošljete na Obrazcu za odstop od pogodbe

Obrazec za odstop od pogodbe je kupcem trgovine VeSelo na voljo tukaj (klik).

Izdelek nam lahko vrnete s poljubno dostavno službo. Priporočamo, da uporabite takšno, ki omogoča sledenje pošiljke. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vrnjenemu izdelku priložite Obrazec za odstop od pogodbe in kopijo računa za izdelek, ki ga vračate ali številko naročila.

Izdelke ustrezno zapakirajte in zaščititi bodisi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko izdelke zaščiti enako kot ga je originalna embalaža. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.

Izdelke pošljite na naslov:

VeSelo, Renata Štimac s.p.

Ulica Frankolovskih žrtev 44

3000 Celje

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Pravice potrošnika iz prejšnjega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

 

Garancija

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

 

Podatki o podjetju

 

VeSelo spletna trgovina, Renata Štimac s.p.

Ulica Frankolovskih žrtev 44

3000 Celje

 

Matična številka: 9068538000

Srg 2022/41369, Okrožno sodišče Ljubljana

Davčna številka: SI74873768

Zavezanec za DDV: DA

 

TRR: SI56 0284 3026 4110 810, odprt pri NLB

 

E-mail: info@veselo.si

GSM: 040 384 921

Kontakt:

 

E pošta: info@veselo.si

Telefon: 040/384-921

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?